i.brug.reismee.nl

Zuid-Afrika

Na nog een dagje in Sydney geweest te zijn, waar het weer iets tegen viel, geen strand weer, maar wel droog, zit ik nu in Zuid-Afrika op het vliegveld. Het hotel licht heel dicht bij het verkeerde vliegveld, dus met andere woorden heel ver weg dus. Dan blijf ik maar op Lily wachten om aar 1 keer een taxi te betalen, wat een bak he.
In Sydney natuurlijk het Opera House en Harbour Bridge gefotografeerd, wat is het een heerlijke stad, ben ook nog in Kingscross geweest.
Lekker in het zonnetje gezeten in het park, waar op dat moment honderde joggers los gelaten waren, die al zwetend en hijgend voorbij kwamen, soms echt niet verkeerd, zat te genieten. Wat bezield mensen toch?
Het Avontuur in Zuid-Afrika gaat morgen beginnen, ik heb er zin in.

Reacties

Reacties

Esther

Dat is belen, zeg. Nu maar hopen dat Lily snel aankomt.
Veel plezier en lekker genieten!

irene

hoi Irma
goed te horen dat je bent aangekomen in Zuid-Afrika. Wederom heel veel plezier gewenst.
liefs Irene
(en ja, de buik zit er nog steeds.......behoorlijk groot inmiddels....haha, nog twee weekjes)

marianne

Hoi Irma,hier en daar zitten wat dingen tegen,maar daar maak jij je gelukkig niet zo druk om.Ik lees dat jullie erg genieten van alles.Heel veel plezier nog in Afrika geniet,en pas goed op jezelf.hart. gr.aart en marianne

jolanda

Hey Irma, je had best een rondje mee mogen joggen, blijf je in conditie! We hebben je gemist gisteravond en dus verloren.
Maar geniet nog lekker van je reis en veel plezier in ZA. Leuk om al je verhalen te lezen!

Lily

Hoi Irma het was mij niet duidelijk dat ik je daar moest afhalen ik zit nog gewoon in Ede en komende woensdag heb ik ook geen vrij van het werk hoor!!!
Maarre geniet daar in Zuid Afrika en het is erg leuk om je reis te volgen.

Annelies (ZGV)

Heel veel plezier daar. Marielle is weer goed aangekomen en vol met verhalen op het werk verschenen.

Groetjes,
Annelies

hennie brouwer

hoi irma.ik wens je een fijne reis toe in zuid afrika.pas goed op jezelf.en geniet van dat mooie land

ik blijf je verhalen en foto,s volgen.groetjes

hennie

Stan

..hoi, goede morgen.. wens je een leuke dag :) have-fun-hug x (..en nog vele avontuurlijk leuke "having fun"-dagen of course!!)

jan en hanneke

hoi Irma, dat hadden we helemaal verkeerd begrepen, jij weer door naar- en nu in Zuid-Afrika.
Nóg meer leuke verslagen en foto's. We lezen en kijken weer mee, leuk!
We wensen je een mooie/interessante vervolg-reis en tot de volgende mail. liefs en groetjes van ons.

Gisela

Irma, veel plezier met het volgende deel van je reis.
Vanmiddag al foto's gezien van Australie, bij Mariëlle. Zag er prachtig uit!

Groetjes, Gislea

Astrid en Gert

He slimmerik, pas je verstand aan, aan de cultuur waar je bent? Wel op zijn Holland blijven nadenken.

Vandaag picknicken bij annereinou en smullen bij de tantes.

Skype? we zullen wel even kijken. Wil je me de volgende keer niet meer storen bij de chinees :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!