i.brug.reismee.nl

laatste dagen australië

op het moment zit ik in de bibliotheek van Melbourne om alles eens bij te werken. ik heb net Mariëlle op de bus gezet want voor haar zit het er weer op. Zelf vlieg ik vanavond naar Sydney want woensdag moet ik daar vandaan naar Johannesburg vliegen. Het is in Sydney nog mooi weer, dus daar ga ik dan maar eens van genieten, al hoewel we de laatste week het nog erg goed hebben gehad op Philip Island. Eigenlijk hadden we daar een mini vakantie, lekker genoten van de zon en nog van alles gezien. De kleine blauwe pinquin, deze kon je 's avonds op een strand gaan bekijken als ze aan land kwamen. Een leuk gezicht die kleine pinquins, ze kwamen in groepjes, eerst zie je de koppies en dan komen ze waggelend aan land, maar is de groep niet compleet dan gaan ze weer terug om de rest op te halen. Ook hebben we nog stukken langs de kust gelopen, naar Kaola's geweest, een oude boerderij bezocht en veel mensen ontmoet. Een duits stel die we al in 3 plaatsen voor Philip Island ook al hadden gezien. Zij gaven ons nog een paar goede tip want er zaten nog jonge pinquins ergens, zodoende kon ik ze nog op de foto zetten, want bij die pinquinparade 's avonds mocht je dat niet doen.
Ook zijn we nog bij een mevrouw uit genodigd voor de lunch,zij stond op de zelfde camping en we waren aan de praat geraakt door haar 3 hondjes.
Vrijdag de camper in geleverd enweer een hotel in gedoken, zaterdag nog naar de botanische tuinen geweest en gewinkeld en zondag ook maar en gelukkig was Marriëlle nog op het nippertje geslaagd voor een tas.De laatste avond lekker uiteten geweest, ik heb kangoeroe vlees gegeten, heerlijk .

Het volgende stukje zal waarschijnlijk uit zuid-afrika komen, op facebook staan nog meer foto's.

Reacties

Reacties

Carla

Het is allemaal wel fantastisch om te lezen!Veel plezier met je verdere reis naar Zuid-Afrika!!!
Groetjes van ons allen.

Harry

Hoi Brug,leuk om te lezen die verhalen, en de foto's te bekijken. Al die beestjes (ook die 2 in de camper ;-)

Goede doorreis naar het volgende continent dan maar weer!

Hannie

Irma, mooi verhaal weer.
Ben benieuwd naar Zuid-Afrika!

Carin

Ha Bruggetje,

dit moet toch wel (zo ongeveer) een hele mooie tijd in je leven zijn. Heerlijk..vrij en blij, je kunt gaan en staan en wanneer je wilt! Nog heel veel plezier en een goede reis verder
tot je volgende verhaal

liefs Carin

hennie brouwer

hoi die irma
hoi irma
op naar zuid-afrika.
als je nog een reismaatje zoekt.
ga zo met je mee . je kunt me altijd bellen!!!!

groetjes hennie

de tantes

Hoi Irma, Marielle is weer vertrokken hebben we begrepen. Wat een prachtige foto's heb je gestuurd.
In Sydney is ook nog heel veel te zien. Een goede reis naar zuid afrika en veel plezier nog. Komt ändere"Irma nog met je verder reizen? Tot een vogende keer
groetjes en liefs E/R

Stan

Toppie allemaal Irm'.
Nu op naar South Africa.
"Go girl go!"
Veilige vlucht..
:)

Mariëlle

Hallo allemaal!

Ik ben weer veilig aangekomen in Nederland. Na een explosievencontrole (ja, het bestaat) en enige vertraging zat ik het vliegtuig bij 2 stewardessen die ook op de 35 urig vertraagde vlucht zaten. Erg grappig om zo samen er over te praten.
Nu ben ik al weer bezig met de dingen die ik niet gemist heb. De was doen, kattenbak uitscheppen en zelf eten klaar maken.

Irma,

Ik heb een superleuke relaxte vakantie gehad! Ik wens je nog veel leuke vakantiedagen toe! Bedankt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!