i.brug.reismee.nl

kangoeroe eiland

Vrijdag 18 maart zijn we met de boot naar kangoroo Island gegaan, het waaide heel erg hard, dus dat was me wel een overtochtje. We konden ons drinken net binnen houden.
Op het eiland waaide het ook behoorlijk weg en was het daardoor erg koud maar gelukkig hadden we onze dikke truien mee. De volgende dag een tour meegeweest die alle mooie plekjes afging van het eiland. We hebben een honing fabriek gezien, Zeehonden, hele bijzonder rotsen en pelikanen, maar kangoeroe ho maar, en dat noemen ze dan kangoeroe eiland, maar gelukkig toen we de volgende dag om 7 uur 's ochtend terug reden naar de boot hebben we echt velden vol gezien, dat maakt het natuurlijk weer helemaal goed.
Nu zitten we in Adelaide en morgen gaan we via het binnenland weer terug rijden naar Melbourne en Philip eiland aan de andere kant van Melbourne, daar hopen we nog de blauwe pinquins te zien.

irene

hoi Irma
klinkt goed allemaal, hoeveel foto's heb je al gemaakt?
hier in Ede gaat het alles goed (voorzover je dat interesseert...haha) we hebben gelukkig al wel wat voorjaar! zon en je kunt al een beetje buiten zitten!!
veel plezier maar weer in "down town" Australia

Martha

Ha die Irma,
Hier weer eens een reactie van de Edendreef! Het blijft leuk om jou (jullie) op deze manier te kunnen volgen. Je foto van de Koala in de boom, staat als screensaver op onze computer. Julia is er helemaal verliefd op!
Nou, genietze en tot mails!
Groetjes van de F-jes uit E.

ria

leuk om te lezen dat jullie het beide naar de zin hebben,leuke ,gezellige dingen samen doen.

Vele groetjes pa ma knuffel van de blagen