i.brug.reismee.nl

JARIG

Jarig down-under, dat is mooi balen, want je bent dus eerder ouder wel 10 uur eerder, had ik nooit bij stilgestaan, maar ja jarig ben ik en wel door Marielle toegezongen. Geweldig toch en zij had ook allemaal kaarten voor mij meegenomen, hartstikke tof.
iedereen die via die weg mij heeft gefeliciteerd en ook via de mail, hyves, facebook en e-card, hartstikke bedankt, echt ontzettend leuk dan er zoveel mensen aan gedacht hebben. De taart moeten jullie maar te goed houden.
Vandaag ben ik getrakteerd op Koala's, een kangeroe, een papegaai op mijn hoofd en zo op een etentje van Marielle, dus ik kom niets te kort.

Reacties

Reacties

Diana

Lang zal ze leven en Genieten!!!

Hiep hiep hiep hiep, HOERA

fijne dag,

Diana

The Stan

Goed zo!!
Geniet er maar lekker van.
Beetje vogelpoep op je hoofd brengt geluk, zeggen ze bij ons, al zou het dan om de in de vlucht "ontlastenen" gaan! ..hihi..
Have fun, - greetz -
Stan.

fam. Pol

Hoi Irma,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Super om het daar te vieren!
Groetjes,
Herman, Laura, Maarten & Thomas Pol

irene, Marcel en Thijn

Super! van harte gefeliciteerd. Je gaat nu toch wel alle kaarten de komende weken meesjouwen he..!?
Nog een fijne dag en eetse!

Liefs van ons

Gose

Jammer hoor dat je ineens nog 10 uur ouder bent dan je al bent. Komt die 50 wel heeeeeel dichtbij hè, haha. Fijne verjaardag en denk aan de kilo's hoor :)

Harry

Zal ik er dan ook nog maar een electronische feliciatie aan toevoegen?
Ach nee laat maar, dat hebben nu al zoveel mensen gedaan.....
Baai!

Tabitha

Van harte gefeliciteerd!!!!Geniet ervan.

Liefs.

Jelte

hey meissie,

geniet en maak er een leuke dag van hoera hoera!!

linda

gefeliciteerd! alsnog maar een keer heb je mijn sms'je ontvangen?
geniet van je 43 verjaardag aan de andere kant van de wereld!

alette

ha die irm

hoop dat ik nog op tijd ben om je te feliciteren, want 10 uur eerder jarig, betekent natuurlijk ook 10 uur eerder afgelopen!
in ieder geval van harte van ons allemaal en nog steeds erg leuk om je reisverloop te volgen
geniet van alles en tot mails..

liefs van alette en natuurlijk ook de felicitaties van tom, max ilse en lisa1

Anita Bos

Jippie, ik word ook wakker hoor..ik dacht al 10 maart wat is daar toch ook weer mee? Hoera Irma jarig. Van Harte Meid. Leuk joh zo'n papegaai op je hoofd.....

Lily

Hoi Irma als ik dit allemaal lees en al die mooi foto's zie word het echt tijd om het juiste staatslot thuis aan te schaffen zodat je je leven zo kan blijven invullen!!! En dan hebben wij de thuisblijvers ook nog eens wat spannends te lezen. Ga zo door!!!

Jose

Hoi, Irma,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog een hele fijne vakantie.

Albert

10 uur eerder jarig?
dan kan 10 uur later feliciteren er ook nog wel bij!
nog van harte gefeliciteerd en ik zal de slingers vast ophangen...

fijne reis en have fun

Janet

Hieperdepiep Hoera! alsnog van harte gefeliciteerd. Geniet lekker verder! En wij zijn nog steeds niet jaloers, oh nee!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!