i.brug.reismee.nl

melbourne

zo we zijn er allebei, Mariëlle na 1,5 dag later, mag de pret niet drukken. Zelf heb ik mij goed vermaakt, ben Melbourne gaan verkennen, leuk oude winkelpassage's, een mooie bibliotheek en een rondrit met een oude tram, zo'n ouderwetse. Het weer zat ook lekker mee wel 30 graden. Ben om een uur of 6 weer terug gegaan het hotel maar was zo moe dat ik er niet meer uit ben geweest. De volgende dag vroeg op om Mariëlle op te halen, had ze ook nog eens een uur vertraging, kon er ook nog wel bij.
Mariëlle had er zin in dus gauw douchen en op pad. Het weer was iets om geslagen dus de zon liet ons in de steek en het spatterde iets. Dus maar besloten naar het aquarium te gaan. Erg leuk, natuurlijk ook weer pinquins gezien. Zielig hoor achter glas. Haaien en andere vissen natuurlijk ookgespot. 's Avonds heerlijk chinees gegeten.
Vanochtend op naar het verhuurbedrijf om onze VAN op te halen, nou daar gingen we: of we even 2 uur wilde wachten want de startmotor moest worden vervangen, ja joh, kunnen we hebben. Dus nu zitten we bij de Mac te wachten tot we echt weg kunnen. O,ja het regent ook maar ze geven alweer beter weer op dus hopelijk gaat het allemaal goed komen.

Carla

Hey hoi
Nou nou het loopt ook nooit zoals gepland maar jullie zijn bij elkaar en de reis kan beginnen!!!!
Heel veel plezier en hoop voor jullie op wat beter weer!
Irma alvast VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
Groetjes van ons allen.

Esther

Gelukkig zijn jullie allebei aangekomen...Gave bieb! Balen van de van. Nu maar hopen dat het hier bij blijft.

Heel veel plezier en een goede reis!

Martha

Hoi Irma,

Vandaag oudejaarsdag voor jou. Verkopen ze daar ook oliebollen? Gaan jullie nog wat leuks doen morgen op je verjaardag? Stomme vraag, je doet alleen maar leuke dingen, toch? Nou, vanaf deze kant willen wij jou alvast van harte feliciteren en een gezegend & gezond nieuw levensjaar toewensen! Het begint in ieder geval al goed met die gave reis van je!

Veel liefs van de F-jes uit E.

Anita Bos

Zo leuk he reizen.....alles verloopt op rolletjes...pffff...maar goed...fijn dat Marielle ook aangekomen is...Had je geen zin of zo Marielle...dat je zo lang op je hebt laten wachten.
Veel plezier daar enne....hopen dat jullie camper het blijft doen, zal wel niet want reizen is blijkbaar iets wat altijd met tegenslagen verloopt. succes, ik zit bijna thuis.....geen werk voor mij tot begin augustus...hahahahahaha

Annelies

Haai Irma,

Leuk je blogjes te volgen. Heerlijk om weer het nieuwe avontuur tegemoed te treden! Heel veel plezier daar!

Groetjes (ook aan Marielle),
Annelies (ZGV)

Carin

Ha die Irma en Marielle

eindelijk op het juiste adres....pfff.....jullie maken het wel spannend voor elkaar..... vertraging, wat regen, nwe startmotor, dan heb je ook alle tegenslagen aan t begin vd reis en voor de rest wordt t vast geweldig!!
hele fijne tijd daar en "wij" worden graag op de hoogte gehouden van al jullie avonturen.

Liefs Carin

tante pien

Hoi Irma.
Wat een belevenissen,en schitterende reizen,heelveel zien en genieten.Van harte gefeliciteerd,ik neem een wijntje op jullie reis,zorg goed voor elkaar en tot je volgende mail.Ik blijf je volgen groetjes pien

hennie brouwer

vanuit een regenachtig ede een hartelijke groet en een fijne zonnige verjaardag toegewenst.

ik blijf je volgen. hennie

Petra

Ha reizigers,

Geweldig weer jullie verhaal. Jammer dat het even tegenzat maar dat maakt het allemaal wel weer spannend.

Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag. We zullen morgen voor je zingen en proosten!

Liefs Petra

Gose

wat een gezeur of die uren dames, weten jullie wel hoeveel uren jullie niet hoeven te werken???? haha. maak er wat moois van.

Toedeloe.

Tante Nellie en Oom jan

Hoi Irma.
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,en maak er samen wat leuks van.
En nog een mooie reis toe gewenst.Groetjes.

Gerrit Z.

Hallo Irma van harte gefeliciteert met jou verjaardag.
Geniet met volle teugen, maar blijf wel nuchter.

Angela

Hoi Irma,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven.

Veel plezier en een fijne reis toegewenst,

Groetjes van je nicht, Angela

betsypol

van harte gefeliciteerd meet je 43e verjaardag, een hele fijne dag en geniet van alles.

Annereinou

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Have fun in Australia!

Roland,Wilma,Michelle en Robbin

Hey Irma,
Nou,je maakt weer van alles mee!!
Van Harte met je verjaardag en nog veel plezier!!
Groetjes van Ons

The Stan

Hoi en goed zo.
Allebei op de rails!
Nu nog de auto.
Komt vast succesvol goed ;)
Ik wens jullie een plezierige voorzetting.

..en wat die pinguins betreft.. tja, dat doet zeer als je ze "anders" hebt meegemaakt..
Zie het als je nieuwe rijkdom..

Greetz,
St. :) hug

marianne/aart

Hoi meiden gelukkig kunnen jullie nog steeds lachen na al die vertragingen.Irma van harte gefeliciteerd,dikke kus van aart!!Hele fijne tijd nog samen,genieten he.ge.marianne

Oom Hans en tante Nelleke

Hoi Irma,
Ik zit nog laat achter de laptop en wil je toch nog van harte feliciteren met je verjaardag. Jullie hebben een beetje vertraagde start maar we hopen dat het hierbij blijft en de rest volgens plan verloopt. Geniet ervan en we blijven je volgen. Groetjes van Hans en Nelleke.