i.brug.reismee.nl

weer verder

Op het moment sta ik in Singapore waar gratis internet is, dus maar even mijn mail nakijken.
Lees ik pardoes dat Marielle vertraging heeft omdat het vliegtug stuk is. Het volgende mailtje is dat zij waarschijnlijk een dag later vertrekt, met andere woorden, mijn avontuur is weer begonnen. Voor Marielle echt balen, maar ja in een kapot vliegtuig wil je ook niet zitten. Dus morgen als ik land in Melbourne maar even uitzoeken hoe dit nu allemaal verloopt. Mijn vlucht is goed verlopen en ik vertrek dus zometeen naar Melbourne.

Reacties

Reacties

linda

veel plezier!kijk reikhalzend naar je verhalen uit :)

Oom Jan en Tante Nellie.

Veel plezier met je verdere reis.

Groeten.Nellie en Jan.

Carla

Zo je bent vertrokken.....Jammer dat Marielle pech heeft maarja beter met een goed vliegtuig vertrekken.
Succes en veel plezier met je reis!!!
Groetjes Carla

jan en hanneke

hoi Irma,
we gaan je weer volgen hoor.
liefs van allen hier, die we overigens ook jouw eerdere "verslagen" hebben doorgestuurd, dus zij kijken ook uit naar meer, xx

Hannie

Hoi Irma,
Je bent al weer weg!!! Heel veel plezier 'down under' . Hopelijk is Marielle snel bij je!

groetjes
Hannie

Oom Hans en tante Nelleke

Hoi Irma,
We gaan je weer volgen hoor. Veel plezier en pas goed op jezelf. Hopelijk is Marielle snel in je nabijheid.

Groeten van ons.

Harry

Goede reis en vooral VEEL PLEZIER weer!

jan en hanneke

hallo Irma,
wanneer ben je in de gelegenheid om je mails te lezen, we weten het niet, daarom nu (hopelijk bijtijds,) van ons hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag op donderdag a.s.. liefs en groetjes

the Stan

Joehoe!! De groetjes van ons :) ..en een goede reis 2U xxx

Mariejose

Veeeel reisplezier weer..en je kunt ons de rest van het jaar vermaken met al je verhalen.....ik kijk er naar uit.

Goede reis!

Marielle

Na meer dan 37 uur vertraging ben ik ook in Melbourne aangekomen!!

Gisela

Hé meiden,

Fijn om te horen dat jij er nu ook bent Mariëlle. Ik wens jullie samen heel veel plezier daar. :-)

En Irma, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes van Gisela

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!