i.brug.reismee.nl

Tussenstop

Ben er weer. De vlucht terug liep iets anders dan ik had verwacht, want ik miste mijn aansluiting in Londen en kon daardoor pas 3 uur later terug vliegen, met het gevolg dat de family al onderweg was en zij ook dus 3 uur moesten wachten. Tijdens de tussenstop in Brazilie begon het ineens te onweren en te regenen en moesten wij daardoor een uur aan de grond blijven. Ja toen werd mijn overstap wel erg kort, gelukkig kwam daardoor mijn koffer ook gewoon mee. Ondertussen wat foto's geplaatst, maar voor de facebookgangers zal ik er wat meer opzetten. Tot 5 maart ben ik dus bij mijn ouders te bereiken of mobiel. Daarna gaat het avontuur weer verder, dus wordt vervolgd.........

Reacties

Reacties

irene

hoi Irma
we hebben genoten van je mooie verhalen! zijn nu al benieuwd naar wat er nog meer komen gaat.
Geniet even lekker bij paps en mams, we contacten nog even
liefs marcel, Irene en Thijn

Carla

Hey hallo wereldreiziger!
Welkom op Nederlandse bodem!Wat een geweldige foto's,schitterend gewoon.Nu even lekker genieten thuis en dan weer gaan.........
Groetjes Carla & de rest.

marianne aart

Gelukkig ben je weer heelhuids terug,was het toch niet te proberen in je eigen huisje ha ha.Rust lekker uit,geniet van je vrije dagen,en goede volgende vakantie gewenst.Geniet er maar lekker van.Gr.aart en Marianne

wil hoogeveen

Hoi hoi alles goed met jullie naar al die ellende?
Jullie maken wel een schitterende reis zeg.
Ik wens jullie nog heel veel plezier en ik zal jullie blijven volgen.
groetjes wil

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!