i.brug.reismee.nl

laatste dag BA

zo, mijn Argentinie avontuur zit er op, morgen om 11 uur op het vliegveld zijn, dus pakken maar weer.
In Ushuaia nog een trip gemaakt met een Landrover door een erg bergzaam gebied, dus dat was lachen, we werden aan alle kanten door elkaar geschud. Onze chauffeur was erg grappig en liet de auto lopen terwijl wij er nog in zaten. Om 12 uur werd er een kampvuur gemaakt door hem en kregen lappen vlees van de BBQ, lekker maar o zo veel, was allemaal heel goed verzorgd, we waren met een groepje van 7, Denen, italianen, argentijnen en ik. Op eens was er een vos die waarschijnlijk het vlees had geroken en hij ging gewoon op zijn gemaak liggen wachten tot aan het eind ineens zijn kans schoon zag een het laatste vlees weg jatte.
Als laatste nog wezen kajaken, erg mooi op een meer, maar zo ontzettend veel wind en elke keer denk ik weer na 10 minuten peddelen, o ja daarom heb ik er zo'n hekel aan.
De volgende dag de vlucht naar BA, samen net nog iemand van de Antarctica trip, konden we mooi samen de taxi's delen. 's Avonds in een heel oud eetcafe gegeten.
De volgende dag werd ik wakker en goot het. Das balen, wat nu, maar wat gaan lezen en een internetcafe ingedoken en maar wat schaatsen van Ireen Wust terug zitten kijken. 's Avonds naar een echte tangoshow geweest, er leuk en ook erg knap.
Vandaag viel het weer gelukkig mee en af en toe kwam het zonnetje er ook nog doorheen. Heb echt de toerist uit gehangen en ben een open dubbeldekker toeristenbus mee geweest, je kon er overal uit waar je maar wilde en even later weer opstappen, ben nog naar de wijk Palermo geweest en vandaar uit doorgelopen naar de begraafplaats van Evita Peron. Het graf zelf stelde niet zoveel voor maar de begraafplaats was een mini stad met huisjes als graven.
Vanavond nog even lekker eten en dan zit het er op.

Reacties

Reacties

Carla

Geweldig om dit zo allemaal te lezen en wat maak je weer leuke dingen mee!!!
En nu op naar je volgende avontuur met eerst een tussen stop......
Groetjes xxx me

Gert, Astrid en de kids

Ook wij gaan weer een wereld reis maken. Onze tante ophalen op Schiphol.
Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de foto's. Moeten maar snel een Cd brandenen lekker een fotot kijk avond organiseren.

Zie je maandag

Gert

hennie brouwer

ha die Irma.je bent weer onderweg naar ede,Ik heb weer genoten van je laatste verhaal gaaf hoor . Kom je woensdagmorgen een bakkie doen?Ben dan in het zh.

groetjes en welkom thuis .

hennie

Koen

Ik wilde je nog een fijne terugreis wensen naar Nederland, maar ik denk dat je inmiddels al een eind onderweg terug bent. In elk geval goed te horen dat het goed bevalt op je reis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!