i.brug.reismee.nl

Beunos Aires

Zo 2 dagen BA er opzitten. Gelukkig is mijn koffer de volgende dag afgeleverd, wel lekker smerig maar ja beter dan niets.
dinsdag ben ik naar de haven gelopen, ik doe alles lopend is goed voor mij en via plaza de Mayo *het plein waar de dwaze moeders nog steeds komen. 's Middag was ik moe, verbrand (zonnebrand nog in de koffer) beetje aangerommeld.
Vandaag ben ik naar de wijk La Boca geweest de oude haven, waar allemaal gekleurde huisjes waren , wel erg leuk maar zo toeristisch, ook nog het voetbalsadionwaar Maradonna gespeeld heeft gezien. Tussen 2 en 4 is het echt te warm om iets te doen, dus na die tijd nog naar het indrukwekkende congres gebouw gelopen. Een impossant gebouw. Morgen met het vliegtuig weer verder naar het zuiden. Ik las ineens dat je maar 15 kilo mee mag nemen. dus dat word nog wat. Antarctica komt steeds dichterbij.

Reacties

Reacties

Carla

Fijn dat je koffer er is ....met teenslippers verder reizen ¿¿¿ 15 kg mmmmm.....ach wie weet doen ze niet zo moeilijk toch?
Groetjes en geniet!!!

alette

leuk je via je verslagen te kunnen volgen!
was gisteren nog op de poli en heb rontgen maar overgeslagen, nu toch niets te beleven...

goeie reis verder en geniet ervan
groetjes en tot het volgend verslag

Martha

Hoi Irma,

Heb je je koffer, moet je misschien de helft deleten vanwege die 15 kg. Nou ja, jij laat je niet zo gauw gek maken, toch? Ik word al "gestressed" als ik het allemaal lees. Nix voor mij! Hee, houd ons op de hoogte, erg leuk!
Groetjes Martha

anita

hey die irm

Zet hem op die 15 kilo gaat je lukken echt wel ( doe maar wat extra kleren aan ofzo)

veel plezier nog en we horen weer.
groetjes Anita

hennie brouwer

Hoi irma
leuk je te blijven volgen.
ben net terug van Bali en Java. erg vermoeiend maar erg mooi
Wat last van vulkaanas gehad.hou me op de hoogte.

hennie

thera

He,

Je maakt weer een hoop mee.

We blijven het volgen.

groetjes

Hannie

Hee Irma,
Succes met het verminderen van je gewicht (van je koffer dan). Ken je misschien dat filmpje van Mr. Bean??? Die knipt overal iets (of meer dan iets) van af...misschien een idee :).
Ben benieuwd naar de foto's als je weer terug bent.
Heb je het wel naar je zin??? En heb je al 'vrienden' gemaakt?

groetjes Hannie

Yvonne

Met welke luchtvaartmaatschappij vlieg je morgen eigenlijk???? Toch niet weer zo'n aftands gebeuren, waar de deuren tijdens het opstijgen naar beneden komen vallen?? Haha. Ben benieuwd hoe koud het daar wordt, brrrr.
Vandaag is Phileine geopereerd en het is goed gegaan, goed nieuws dus!
Groetjes

Petra

He Irma,

Je hebt al heel wat meegemaakt zeg. Heerlijk genieten daar en ben jaloers op de hitte waar je het over hebt. Hier is het erg koud. Hopelijk was dit de eerste en de laatste keer dat je koffer niet meekwam!

Ga er lekker van genieten en kijk uit naar je volgende verhalen.

Groetjes Petra

Esther

Leuk...al die avonturen...Gelukkig is je koffer weer terecht. Heb je al je kilo's mee mogen nemen? Ik hoop van wel. Geniet van alles en doe de groeten aan de ijsberen, pinguïns.... ik ben benieuwd wat je allemaal gezien hebt.
Groetjes!

"de tantes"

Hallo Irma, Wat een geluk dat je koffer weer gauw terecht was.Op je slippers door BA is ook niet handig.
Kun je niet wat extra kilo"s in je handbagage stoppen?
Genoeg raadgevingen zien we. Genieten van al je verhalen. Een goed vervolg van de reis en tot een volgende keer.Groetjes ER

Gisela

Hoi Irma, wat leuk om je op deze manier te volgen. Heel veel plezier op je reis. Ik blijf je volgen.

Groetjes van Gisela

Janine

Hey Irm!
Zo kort weg en nu al beroemd in de film! Fijn dat de koffer weer terecht is, wel handig zo'n fleechesweater straks! Haha! Het reisavontuur is nu echt aan de gang! Ben reuze benieuwd naar je avonturen en ik reis zeker met Bruggie mee! Have fun!!! ??
Lfs v Zr Jannie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!