i.brug.reismee.nl

een echt AVONTUUR

handig dat internet in het hostel daar komt tie dan. de vlucht liep goed, in London zat tijd om over te stappen, dus alles ging voorspoedig. Zat tussen 2 meiden in (gelukkig Yvonne). 1 student uit Engeland die ging nu weer voor 5 maanden terug om Spaans te leren, de andere was een Argentijnse. Mooi wat tips gekregen over BA, de student bood aan om mij te helpen met het regelen van vervoer naar mijn hostel, helemaal goed. Bij aankomst bleek alleen mijn koffer niet meegekomen te zijn, das balen.
Ter vergoeding kreeg ik 200 peso (40 euro)hier heb ik maar een t-shirt en slippers voor gekocht, moet wat en de rest van de dag dus gratis door gekomen.
Vanmiddg even de stad wezen verkennen, met name de winkel straat zit in het verlengde van het hostel, is ook handig. Op de terugweg kwam ik, door dat ik iets niet begreep (lastig hoor dat spaans) ,midden in een film opname terecht, ze begonnen al met draaien, dus moest ik gauw op een bankje gaan zitten en vooral niets doen, lache he, dus misschein wordt ik gewoon ontdekt in Argentinië. Nou is dit een avontuur of niet.
Morgen hopelijk mijn koffer weer en dan woensdag ga ik met zo´n open bus door de stad toeren en dan kan op alle belangrijke plekken eruit.

Groetjes.Irma

Reacties

Reacties

Yvonne Pol

HaHa, Nou, dit zijn dus de allereerste belevenissen, heerlijk! Je moet nog wel even achterhalen voor welke film ze aan het draaien zijn, want daar gaan we natuurlijk met z'n allen naar toe (nu had je beter wel die oranje pruik op kunnen zetten).
Hopelijk is die koffer er morgen, want dat is wel balen. Tandenborstel, ondergoed... Nou ja, gelukkig is alles te koop, maar je eigen spullen is toch fijn.
Goed, zet 'm op daar, geniet van de stad en tot mails!

Hans en Els

ha Irma! Dat is zeker een avontuur! Dat maak JIJ weer mee!
Ik vind het maar dapper van je hoor!!!
Geniet!

xxx

Bea Klein Overmeen

Hoi Irma,

Nou het avontuur begint meteen al.Je bent ook zo heerlijk nuchter.He meis ga lekker genieten van BA.
Groetjes Frank en Bea

Ben en Irene

hahahahaahhahah...... zie dus echt niks voor mij :) :) :)

Groetjes van ons

Kruijtje

Dat jou dat nu weer moet overkomen. Jammer he.
Ze zijn dus niet echt slim, die slimmigheid mis je natuurlijk wel op deze vakantie.
veel plezier

Gosé

Oh ja hoor, jij bent een figurant die op een bankje moet gaan zitten??!! Benidorm bastards zeker??? haha
Have fun.

Stan

:)) haha.. ..ik zie het zo voor me..
Veel plezier vandaag!
Gaat vast lukken ;)
St.xxx

Carin Kneepkens

he, wat een stunt weer he. Was deze filmopname serieus of zit jij straks in een (spaanstalige) "verborgen camera" opname met als onderwerp:
wat doet een toerist die zowel zijn koffer als de weg kwijt is??
veel plezier met de busrit en alle avonturen die je nog mee gaat maken.
Liefs Carin

Diana

Hey filmster,

Zo zie je maar weer. een nieuw filmster ontdekt!! Nu nog een beetje spaans leren.Dan kan je de volgende keer soliciteren bij de opnames van het Spaanse schaap!
Hopelijk komt je koffer snel, want dat is wel een beetje balen maar mag de pret niet drukken!
Toi toi, en tot mails..............

Diana

Martha

Hoi Irma!

Mag ik alvast je handtekening voor het geval je beroemd wordt?
Hopenlijk heb je je bagage al weer terug, want dat is ff niet lekker beginnen,toch?
Genietze!
Groetjes Martha

ida

tuurlijk t-shirt en slippers is genoeg, meer heb je niet nodig, hahaha

eres una estrella de cine, wauw hahaha.

Have fun tot hores
groetjes ida

karin

Hallo Irma

Fijn dat de reis goed ging jammer van je koffer.
Hoop dat je nog veel mooie dingen gaat mee maken.
Tot het volgende berichtje maar weer.

groetjes Karin

Koos

Hoi Irma,

Wat een bijzonder begin van jouw avontuur!
Dat belooft nog wat!!

Groetjes, Koos.

ARD

Nou, dat begint lekker, haha. Hopelijk komt je koffer je snel achterna.
Niet stiekem even gezwaaid naar de camera? ;-)

Anita Bos

Ha die Irma,

Neee he...precies de reden waarom dit niks voor mij zou zijn, koffer niet meegekomen....stress zou ik hebben! enne ....je begreep iets niet? waar is je vertaalcomputer??????? en gelijk belangrijk zijn in een film en dan ben je er nog maar net....dit wordt heel gezellig. geniet ervan meid.

Anita Bos

o ja...leuke foto's trouwens...

linda

he irma,
ben benieuwd in welk volgend avaontuur je straks weer verzeild raakt, misschien free Willy deel 1001?
veel plezier!

Carla

......Echt weer wat voor jou in een filmset terecht komen....hahaha...veel plezier verder..
Groetjes

Jenneke

Ha,

Het begin is goed, dat beloofd nog wat. Jouw verhalen lezen brengt bij mij veel herinneringen boven. Je gaat een fantastische tijd en heel speciale plaats tegemoet. Heel veel plezier, geniet ervan en wij genieten van je verhalen.

Gr Jes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!