i.brug.reismee.nl

De eerste dag

Over minder dan 5 uur ga ik richting schiphol en zal mijn avontuur beginnen. De spanning begint nu wel een beetje op te lopen. Volgens mij ben ik er helemaal klaar voor; huis schoon, de laatste was gedraait en koffer gepakt (17 kg). Het volgende berichtzal uit Buenos Aires komen. Tot schrijfs.

Irma.

Carla

Hey Irma

Geweldig je bent onderweg.....Geniet ervan en ik volg je op de voet( haha)

Annette

Goeie reis en veel plezier! Ben benieuwd naar je avonturen...

Is het eten vrijdag goed bekomen?

ida

geniet geniet met volle teugen meid.

hans en els bennekom

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej die Irma!
Wij willen jou een hele goede fijne en mooie reis wensen, en gaan natuurlijk ook je belevenissen volgen en dus ook een beetje genieten! Lieve groetjes, Hans en Els

Ruth Melgers

OH !! Fantastisch !!
Hebben we je net gemist op schiphol. Wij zijn gisteren teruggekomen !! Geniet van je reis en wij volgen je ook !
Ruth

Yvonne Pola

Nou, we zien je straks nog hier op Schiphol. En als je dit leest zit je waarschijnlijk al in Argentinie. Ben benieuwd wat de pot daar schaft!
Tot horens!
Groetjes Hendrik en Yvonne

Ben en Irene

Hey, dan eindelijk gaat het grote avontuur beginnen!
Heel veel plezier en pas goed op jezelf.

Liefs,

Ben en Irene

Hannie

Irma, heel veel plezier en pas goed op jezelf Bruggie!
Een hele goede reis naar Buenos Aires en ik ben heel erg benieuwd wat je gaat zien en beleven!!! Dus kom maar op met de foto's en verhalen!!

Groetjes, Hannie

Mariëlle

Nu jouw reis begonnen is kan ik ook lekker aftellen. Over 5 weken samen naar Australië!
Heel veel plezier daar in de kou. Ik hoop dat je een superreis maakt.

Janet

Spannend! Geniet ervan en natuurlijk ben ik jaloers!

Janine

Hey Irma,
Als ik dit lees dan ben je al op weg! Heerlijk hoor! Hele goede reis en ik kijk uit naar je verhalen! Have fun en enjoy!!!
groetjes Janine

Gosé

Hé muts, heel veel plezier en geen dingen die ik ook niet zou doen hè!! :)

Marie-José

Hoi Irma,
Veel plezier! Genieten natuurlijk en ben benieuwd naar alle foto's! Groeten aan de pinguins en Humpback whales!

Martha Fraanje

Hoi Irma,

Het is er niet van gekomen om nog even de keuken te komen bewonderen, maar dat hadden we eerlijk gezegd ook niet verwacht.
Jouw avontuur kan beginnen. Heel veel plezier, geniet ervan en pas goed op jezelf!
Leuk dat we je op deze manier enigszins kunnen volgen en mogen mee genieten.

Groetjes Corné, Martha en Julia

Anita Bos

He Irma....hehe...eindelijk mocht je gaan...het koude avontuur tegemoet. Antartica...je droomde er al zo lang van enne...veel foto's maken he..Har zou zeggen...beter mee verlegen als om verlegen.

Als ik jr weer zie, ist in de kroeg he...

Greetz Anita.

Esther

Ha Irma,

Heerlijk...de reis is nu echt begonnen. Je hebt het ook netjes gehouden met de kilo's.
Heel veel plezier! En ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's.

jelte

hey meissie,

Fantastisch wat je gaat ondernemen, een groot avontuur! Wij zien elkaar in ieder geval eind februari. Ben erg benieuwd naar je avonturen enne het leuk is niemand kent je daar dus doe es gek, wellicht met een eskimo!! :-)

tot snel
Jelte

sybrig

hoi Irma,

heel veel plezier toegewenst nu je begonnen bent aan je grote wereldreis.
doe de groeten aan mijn schoonzus Annelies.

"de tantes"

Hoi Irma,
Het eerste stuk van je reis heb je inmiddels al gehad.Goede vlucht hopen we! Heel veel plezier. Geniet ervan. Zorg goed voor jezelf. groetjes ER

Stan

Hoi Irmie!! ..hmm.. heb ik je (jullie) vrijdag gemist :( ..volgende keer vast beter. Ga je reisverhalen volgen en ga heel benieuwd zijn dappere Dodo ;) "Take care.." xxx St.

Babs

He Irma!
Top meid eindelijk aan het grote avontuur begonnen. Geniet en ik ben benieuwd naar al je verhalen.

groetjes

Gert van Kleij

Uitzwaaien was leuk gisteren. Nu ben je er al. kom maar op met de verhalen. Bij Mae ben je al besproken in de kring.

Groetjes de Kleijduiven

Albert

Wat een heerlijk vooruitzicht 3,5 mnd on tour!
Ben benieuwd naar de verhalen + foto's
Muchos plezieros daro in Buenos Aires

thera

Heel veel plezier en geniet ervan.