i.brug.reismee.nl

weer thuis

zo gisteren weer thuis gekomen en vannacht weer lekker in mijn eigen bedje geslapen, lekker hoor.
Israël met Yvonne herleven was echt een leuke afsluiting op mijn rondje rond de wereld. In Zuid-Afrika kwam ik er achter dat ik 3 steden aan gedaan heb die op 34 graden zuid van de evenaar liggen: Buenos Aires, Sydney en Kaapstad. Alle 4 de landen hadden iets bijzonders en ik ben blij dat ik er geweest ben.
Bedankt iedereen voor zijn of haar reacties op mijn verhalen, dit vond ik erg leuk.

Ondertussen heb ik zo'n 1200 foto's gemaakt, dus als je zin hebt alle foto's bij de verhalen te zien, kom gerust een keer aan om ze allemaal (of een deel) te zien.

Reacties

Reacties

Koen

Irma, bedankt voor alle je mooie reisverhalen en een aantal van je foto's. Je maakt me wel een beetje jaloers.

Annette

Voordat je wegging leek het alsof je heel lang zou wegblijven, maar nu je terug bent lijkt het korter!
Sterkte met het wennen aan thuis zijn. Ik ben heel benieuwd naar de foto's en andere verhalen!!

Bea Klein Overmeen- Teunissen

Hoi Irma,

Welkom thuis lieve schat.
We komen zeker snel naar je toe om weer eens gezellig bij te kletsen.

lieve groetjes Bea

hans en els

Ha Irma!

Welkom thuis!!!! Wat is het achteraf toch ook weer snel gegaan!
We gaan gauw weer even bijkletsen!

Lieve groetjes, Hans en Els

Hannie

Jeeeeee Irma, ben je al weer thuis!!!!!??? De tijd vliegt!
Heerlijk weer in je eigen bed!
Tot gauw!!

Groetjes Hannie

Diana

Welkom thuis Irma,

Fijn dat alles zo heerlijk is gegaan. We spreken elkaar weer snel!

Diana

Martha

Welkom back!
Ik dacht eigenlijk dat je vandaag terug zou komen...
Nou, even lekker aclimatiseren en ik bel je gauw!
En bedankt voor alle moeite die je hebt genomen om ons mee te laten genieten!
Gr. Martha

Gisela

Welkom thuis Irma. Ik heb genoten van je verhalen.

Groetjes, Gisela

Annelies (ZGV)

Wauw, dat is snel gegaan. Heerlijk weer in je eigen bedje dromend van alle indrukken die je de afgelopen maanden hebt opgedaan.

Tot snel.
Groetjes,
Annelies

Janine

Fijn dat je weer veilig thuis ben! En wat een mooie herinneringen rijker! Ben zeker benieuwd naar de foto's!

greetz :-)

hennie brouwer

welkom thuis. bedankt voor je mooie reisverhalen. de reis van zuid afrika en israel waren voor mij herkenbaar. geniet weer van het thuiszijn


hennie

linda

welkom thuis, zal binnenkort wel een keertje een weekje bij je logeren om alj e foto's te bekijken

de tantes

Hallo Irma, Welkom thuis, hadden helaas geen tijd om naar Schiphol te komen. Hebben jullie -ieder aparrt - een goede reis terug gehad. De katten gingen zeker uit hun dak toen ze je weer zagen! Hopen je gauw te zien en alle!!! foto's te bekijken. groetjes, liefs E/R

Harry

Tja, wat gaat dat eigenlijk snel hè (originele opmerking, gezien al het bovenstaande ;-)

En nou maar hopen dat niet iedereen achter elkaar komt bijkletsen (wij ook) want dan ga je het nog druk krijgen!

Suc6 weer hier....

paula

hoi irma,

welcome home.
nou ik wil wel alle foto`s zien.
moet allemaal geweldig zijn.
voor dat je weer gaat werken kom je toch nog naar den bosch toe.natas komt dan ook.
moet je samen even overleggen.
gr.pau

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!